تاردیس

تاردیس

,دانلود مستندهای صدا و سیما,دانلود مستندهای شبکه مستند,دانلود سریال,دانلود قسمت های ویژه سریال دکتر هو,دکتر هو,دکتر هو دوبله فارسی,,زیرنویس فارسی دکتر هو کسب درامد,ارز دیجیتال,درامد دلاری, ذرامد از اینترنت,,
تاردیس

تاردیس

,دانلود مستندهای صدا و سیما,دانلود مستندهای شبکه مستند,دانلود سریال,دانلود قسمت های ویژه سریال دکتر هو,دکتر هو,دکتر هو دوبله فارسی,,زیرنویس فارسی دکتر هو کسب درامد,ارز دیجیتال,درامد دلاری, ذرامد از اینترنت,,

دانلود مستند ما و فرازمینی ها (نیروگاه های بیگانه) دوبله فارسی

دانلود رایگان مستند ما و فرازمینیها دوبله فارسی

اهرام مصر یکی از عجیب ترین سازه های دست بشر. تا سالها گمان میکردند که این سازه مقبره ای بیش نیست اما دانشمندان بوسیله رباتهای پیشرفته به کاوش بیشتر در تونل ها و دالان های این برج هرمی عظیم که انسان قدرت رفتن ندارد پرداختند و در یافتند که این سازه بیشتر شبیح به یک ماشین قول پیکر است تا یک مقبره ساده...... 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید 

 دانلود از لینک مستقیم

رمز فایل فشرده navid-tenesi میباشد

برای خارج کردن فایل از حالت فشرده از نرم افزار winrar استفاده کنید


شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقهدوستان عزیز اگه از مطالب خوشتون اومده میتونید برای حمایت از ما روی تبلیقات پایین صفحه کلیک کنید شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه

ღعکسهای متحرک عاشقانهღتبلیغ در پایین تمام صفحات وبلاگ میباشد ممنون از همهღعکسهای متحرک عاشقانهღ

نظرات 6 + ارسال نظر
پژمان شنبه 7 آذر 1394 ساعت 04:28

بهر حال از زحماتتون تشکر میکنم . مستندهای ما و فرازمینی ها رو بدلیل علاقه و اعتقادی که به این موضوع دارم ضبط کردم اما چندین قسمتو نداشتم و تنها جایی که دیدم اون قسمتهای مورد نظرم توش هست سایت خوب شماست.داوینچی رو دانلود کردم مشکلی نداشت اما اینیکی باز تشد متاسفانه . حقیقت جرات نکردم بقیه رو دانلود کنم . شانس منه دیگه . بهر حال سپاس فراوان جای قدر دانی داره

کدوم قسمتارو میخای بگو تو سایت نماشا اپلود کنم برات

پژمان جمعه 6 آذر 1394 ساعت 23:42

دوست عزیز اینا رو با چه برنامه ای فشرده کردی؟ چرا پسورد نمیخونه . از کوچیکو بزرگ بودن حروفم نیست یجای کار اشکال داره . اسم برنامه ای که یاهاش فشرده کردید چی بوده؟من نمیدونم پسورد واسه چیه اخه . خوب بدون پسورد بزارید

همه فایل ها با winrar و در حالت best فشرده شده این فایل 327 بار دانلود شده و فقط یه بار یه نفر با رمز مشکل داشت که اونم با حروف کوچیک وارد کرد و درست شد! اگه فایل مشکل داشت بقیه هم باید به مشکل میخوردن. پسوردم لابد یه دلیل داره که میزارن

مهدی شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 12:19

سلام از سایت خوبتون تشکر میکنم. یک سوال داشتم من می خوام این سریال (دکتر هو) تازه شروع به هنگاه کردن کنم به نظر شما ازکدوم فصل نگاه کنم بهتره؟

سلام ممنون بنظر من اگه تا حالا ندیدی از فصل دوم ببین فصل اول دکترش زیاد جالب نیست البته این نظر من کسایی هستن که فصل اولم دوست دارن البته من هنوز فصل مربوط به تنت که از فصل دوم تا چهارم تو وب نزاشتم ولی این ماه میزارم . فصل دوم سوم و چهارم تو سایت های دیگه هست ولی اگه نتونستی پیدا کنی از فصل پنجم که شروع مت اسمیت ببین تا فصل قبل بزارم

نرگس چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 13:40

من رمزو میزنم قبول نمیکنه

navid-tenesi رمز اینه با حروف کوچیک تایپ کن درست میشه اگه نشد خبر بده برات درستش میکنم

مهرا سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 04:25

مچکرم عالی بود قسمتای بعدی شم زود بزار

سلام چشم تا پخش بشه میزارم

a شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 01:04


خیییلییی مممنونننن....خیر ببینی

سلام خواهش میکنم. ممنون که به سایت خودت سرزدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد