تاردیس

تاردیس

,دانلود مستندهای صدا و سیما,دانلود مستندهای شبکه مستند,دانلود سریال,دانلود قسمت های ویژه سریال دکتر هو,دکتر هو,دکتر هو دوبله فارسی,,زیرنویس فارسی دکتر هو کسب درامد,ارز دیجیتال,درامد دلاری, ذرامد از اینترنت,,
تاردیس

تاردیس

,دانلود مستندهای صدا و سیما,دانلود مستندهای شبکه مستند,دانلود سریال,دانلود قسمت های ویژه سریال دکتر هو,دکتر هو,دکتر هو دوبله فارسی,,زیرنویس فارسی دکتر هو کسب درامد,ارز دیجیتال,درامد دلاری, ذرامد از اینترنت,,

لوکس ترین کشتیهای جهان

لوکس ترین کشتیهای جهان , کشتی های اشرافی , کشتیهای فوق مدرن


تمام ثروتمندان جهان علاقه به داشتن یک قایق و یا کشتی تفریحی دارند که هم ظاهر زیبائی داشته باشد هم تمام امکانات رفاهی را داشته باشد.

قایقهای تفریحی زیادی برای ثروتمندان ساخته شده که افراد معمولی قادر به خرید انها نیستند اما قایقهای تفریحی که در ادامه خواهیم دید جزو معدود قایقهای ساخته شده به دست بشر هستند که حتا ثروتمندان زیادی در دنیا وجود ندارد که قادر به خریدنشان باشند!!!   لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید 

 

زیبا ترین کشتیهای جهان



نظرات 4 + ارسال نظر
جاوید جمعه 22 آبان 1394 ساعت 10:57

ممنون دوست عزیز که فیلم های مستند را رایگان در اختیارمون قرار دادید باور کنید نمیونم چجوری ازتون تشکر کنم من از فیلم های مستند بسیار لذت میبرم و علاقه زیادی هم به این فیلمها دارم انشاالله همینطوری فعالیت هاتون ادامه داشته باشه ما هم برای شما دعا میکنیم . بازم تشکر

سلام ممنون منم خیلی به مستن علاقه دارم بیشتر اوقات فراقتم به مستند دیدن میگذره برای همین این وبلاگ زدم

محمود قلی نژاد سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 18:08

http://uploada.ir/images/ohmil73tns0ahz7gy37g.jpg

محمود قلی نژاد سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 18:05

سلام من ادمین سایت نگار آنلاین هستم که این سایت رو واگذار کردم ولی ارشیو کامل مستند های من وتو و بی بی سی فارسی رو روی هارد دارم و هر روز هم داره اپدیت میشه .اگه تمایلی برای فروش مستند ها از طریق سایتتون به صورت فول ارشیو روی هارد دارید بهم بگید.mghmaz2011@gmail.com

ممنون از پیشنهادت من ارشیو کامل منوتو و بی بی سی و جم رو دارم که 10% شو تو وبلاگ قرار دادم ولی ترجیح میدم تمام مستندای وبلاگم رایگان باشه من به مستند علاقه زیادی دارم این وبلاگم برای این ساختم که دیگرانم بتونن این مستندارو رایگان تهیه کنند

علی پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 11:08 http://ploton.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری وقت کردی به کلبه تنهایی من هم سربزن وبرای بهترشدن وبلاگم نظرتو بنویس خوشحالم میکنی زود زود بیا
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد