تاردیس

تاردیس

,دانلود مستندهای صدا و سیما,دانلود مستندهای شبکه مستند,دانلود سریال,دانلود قسمت های ویژه سریال دکتر هو,دکتر هو,دکتر هو دوبله فارسی,,زیرنویس فارسی دکتر هو کسب درامد,ارز دیجیتال,درامد دلاری, ذرامد از اینترنت,,
تاردیس

تاردیس

,دانلود مستندهای صدا و سیما,دانلود مستندهای شبکه مستند,دانلود سریال,دانلود قسمت های ویژه سریال دکتر هو,دکتر هو,دکتر هو دوبله فارسی,,زیرنویس فارسی دکتر هو کسب درامد,ارز دیجیتال,درامد دلاری, ذرامد از اینترنت,,

دانلود رایگان و مستقیم مستند تکامل - دوبله فارسی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید. 


مستندی در مورد تکامل جانوران و حیوانات از بدو پیدایش تا امروز. پخش شده از شبکه منو تو. 



 

 

برای دانلود هر قسمت روی لینکهای زیر کلیک کنید.

قسمت تکامل ارواره



در صورت تمام صفحه نشدن روی لینک زیر کلیک کنید

تکامل قسمت ارواره ها - نماشا

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

www.namasha.com/videos/dl/6597667002

دانلود از سرور upload baz 

Takamol___Arvareha_kdfsd.mkv - 184.7 MB    > قسمت ارواره - حجم  184 mb


دانلود قسمت تکامل پوست    حجم فایل > 184 mb   لینک مستقیم  لطفا بعد از کلیک چندثانیه تا باز شدن لینک دانلود صبر کنید               رمز فایل فشرده www.navid-tenesi.rzb.ir میباشد


دانلود قسمت تکامل پوست از سرور rio upload  حجم فایل 184 mb


دانلود قسمت تکامل پوست از سرور upload boy  حجم فایل 184 mb


دانلود قسمت پرواز  حجم فایل > 384 mb لینک مستقیم لطفا بعد از کلیک چند ثانیه تا باز شدن لینک دانلود صبر کنید               رمز فایل فشرده www.navid-tenesi.rzb.ir میباشد


دانلود قسمت تکامل پرواز از سرور rio upload     حجم فایل 173 mb


دانلود قسمت تکامل پرواز از سرور hex upload    حجم فایل 168 mb


takamol_zahr      > قسمت زهر - حجم 159 mb



نظرات 7 + ارسال نظر
میکا پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 00:39 http://nikkharid.com

متاسانه قسمت آرواره ها دانلود نمیشه
لطفا لینک رو بررسی کنید

لینک جدید اضافه شد

میکا سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 20:03 http://nikkharid.com

سلام
از اینکه براحتی می شد مستند هارو دانلود کرد و لینک ها سالم بودن از شما تشکر می کنم
بلاگ خوبی دارید
بیشتر از 90 درصد مستندهارو دانلود کردم فقط چندتایی رو نتونستم دانلود کنم
مثلا مستند تکامل قسمت آرواره ها
برای دانلود وارد سایت livd میشه و باید نرم افزارشو نصب کنی و دردسر شروع میشه
چنانچه لینک رو تعویض کردین و یا مستند جدیدی داشتین خیلی خوشحال میشم بهم خبر بدین
شادو پیروز باشید

سلام ممنون که به وب خودت سرزدی. دوست عزیز فکر کنم اشتباه متوجه شدی وقتی روی لینک دانلود کلیک میکنی در بعضی موارد صفحه تبلیغ باز میشه که همون تبلیغ livd شما باید صفحه رو ببندی و 2باره کلیک کنید (وحتی در بعضی موارد 3باره) مثلا تکامل آرواره ها تو سایت اپلود بوی و برای دانلود نیاز به هیچ نرم افزاری نیست. البته اگه دانلود منیجر داشته باشی بهتره ولی نداشته باشی هم باز دانلود میشه.

aki دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 06:49

با درود و خسته نباشید به مدیر محترم سایت علمی هنری بسیار خوشحال می شم اگه درباره مستند تکامل تو سایت بزارین من مدام به سایت با ارزش وپر محتواتون سر می زنم امیدوارم وقت آن را داشته باشید که مطالب ومستندهای زیباتون و افزایش بدین البته اگه وقت آنرا داشته باشید. با تشکر پیروز باشید.

aki یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 20:00

با درود و خسته نباشید مستند تکامل پوست rio upload حل شد اگه تکامل پرواز و هم مانند این درستش کنید خیلی عالی میشه با تشکر

سلام اونم چشم تکامل پروازم روی سرور rio upload و hex upload گذاشتم ولی rio upload بهتره . راستی اگه به این مستند علاقه داری قسمت تکامل اندازه و تکامل شکلم بزودی میزارم

aki شنبه 21 تیر 1393 ساعت 01:34

با درود به مدیر محترم سایت مستند تکامل پوست بدون مشکل دانلود شد ولی زمان کمتر از نیم ساعت اجرا می کنه جهت اطلاع با تشکر

سلام شرمنده از مشکلی که برات پیش اومد البته من خودم تست کردم مشکلی نداشت ولی برای راحتی شما مستند بدون اینکه فشرده کنم تو سایت upload boy و rio uplod اپ میکنم و تو سایت میزارم امیدوارم که مشکل حل بشه. ممنون که به سایت خودت سر میزنی

aki جمعه 20 تیر 1393 ساعت 22:58

می خواستم تشکر کنم از بابت تکامل پرواز و تکامل پوست که تو سایت علمی وهنری تون گذاشتین اگه ما رو قابل بدونین من هم آرشیوم بد نیست در خدمت شما بزرگوار هستم

aki جمعه 20 تیر 1393 ساعت 01:46

با درود به مدیر سایت من خواهشا اگه می شه تکامل پوست و مغز و پرواز هم اگه دارین متشکر می شم تو سایت هنری و با ارزش تون بزارین با تشکر

سلام دوست عزیز ممنون از لطف شما. بله هر 2 تاشو دارم برات اپ میکنم تا 24 ساعت اینده تو سایت قرار میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد